ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ
ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ
|
|
1.1 «Εισαγωγή στην οργανική χημεία»
|
|
1.2 «Ταξινόμηση οργανικών ενώσεων – ομόλογες σειρές»
|
|
1.3 «Ονοματολογία άκυκλων οργανικών ενώσεων»
|
|
1.4
«Ισομέρεια»
Παρατήρηση:
Οι μαθητές να ασκηθούν στην εύρεση ισομερών που αντιστοιχούν σε μοριακούς
τύπους άκυκλων οργανικών ενώσεων που περιέχουν μέχρι και τέσσερα (4) άτομα
άνθρακα.
|
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ -
ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΕΣ
|
|
2.1
«Πετρέλαιο-προϊόντα πετρελαίου. Βενζίνη. Καύση-καύσιμα»
|
|
2.2
«Νάφθα – Πετροχημικά»
|
|
2.3
«Αλκάνια – μεθάνιο, φυσικό αέριο, βιοαέριο»
|
|
Να μην διδαχθεί η
παράγραφος «Παρασκευές» των αλκανίων
|
|
2.4
«Καυσαέρια- καταλύτες αυτοκινήτων»
|
|
2.5
Αλκένια – αιθένιο ή αιθυλένιο
|
|
Να μην διδαχθεί η
παράγραφος «Προέλευση -Παρασκευές» αλκενίων
|
|
Να μην διδαχθεί ο
πίνακας με τα παραδείγματα πολυμερισμού προσθήκης
|
|
Να μην διδαχθεί ο
πίνακας με τις βιομηχανικές χρήσεις του αιθυλενίου
|
|
2.6
Αλκίνια - αιθίνιο ή ακετυλένιο
|
|
Να μην διδαχθεί η
παράγραφος «Παρασκευές» του
ακετυλενίου
|
|
Να μην διδαχθεί η
αντίδραση σχηματισμού του χαλκοακετυλενιδίου
|
|
Να μην διδαχθεί ο
πίνακας με τις συνθέσεις του ακετυλενίου και το παράδειγμα (2.6) που
αναφέρεται στην παρασκευή της αιθανάλης με πρώτη ύλη το ανθρακασβέστιο.
|
|
2.8.
«Ατμοσφαιρική ρύπανση – Φαινόμενο θερμοκηπίου – Τρύπα όζοντος»
|
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: ΑΛΚΟΟΛΕΣ -
ΦΑΙΝΟΛΕΣ
|
|
3.1
« Αλκοόλες»
|
|
3.2
« Κορεσμένες μονοσθενείς αλκοόλες-Αιθανόλη»
|
|
Εργαστηριακή άσκηση:
Να πραγματοποιηθεί το
Πείραμα «οξείδωση αιθανόλης».
|
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: ΚΑΡΒΟΞΥΛΙΚΑ
ΟΞΕΑ
|
|
4.1
«Κορεσμένα μονοκαρβοξυλικά οξέα – αιθανικό οξύ»
|
|
Να μην απομνημονευθεί ο πίνακας
4.1. «Ονομασίες κορεσμένων
μονοκαρβοξυλικών οξέων
|
|
Να μην διδαχθεί η
παράγραφος «Στο εργαστήριο»
|
|
Να μην απομνημονευθεί ο
πίνακας «Το οξικό οξύ στη βιομηχανία»
|
|
4.2
«Γαλακτικό οξύ ή 2-υδροξυπροπανικό οξύ»
|
|
Εργαστηριακή άσκηση:
Να πραγματοποιηθεί το
Πείραμα «Όξινος χαρακτήρας των καρβοξυλικών οξέων».
|
Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014
ΧΗΜΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΤΑΞΗ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ. Η διδακτέα-εξεταστέα ύλη του μαθήματος 2014-2015.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου